♡ you and me ♡

Oke malam niy aku x boleh tidur sebab aku tgh rindu sgt dengan kudut aku uh . ahaha ape lah dia buat sekarang kan ? haha imissyou dear :') 22.12.2011 <-- tarikah ape niy ? haha hari ni , malam niy , detik niy ialah ANNIVERSARY aku dengan ariz . alhamdulillah sebulan dah . bukan nak bangga or atau ape pun tapi mmg kenyataan lah sayang . bagi lah aku happy sikit . haha yeahhh terima kasih yg memahami . ahha 

Terima kasih dekat kau sayang , sebab dah jage aku selama ni , kau dah layan je kelape aku kan ? haha yee sayang , bulu ketiak panjang . haha ni lah selalu dia cakap dengan aku habis bulu ketiak kau x pnjg sayang , x menyempat nak cukur kan ? ahha ishh ! ape jadah lah . haha iloveyou ariz . yessss ! that's words . terima kasih dah banyak memahami aku oke ? kalau tahu banyak cerita pasal aku , lepas aku break kau selalu ade dgn aku . yeshh ! aku sayang kau sbb kau memahami diri aku . thanks sangat . 

Sebab otak gile kau lah yg aku makin sayang dan nak mule kenal kau . haha terima kasih bagi aku sayang and kenal dgn kau . insyallah kalau ade jodoh x kmane kan ? haha ibu dah penat asyik aku cerita pasal kau je . bengkak dah telinga ibu . haha oke sayang . take care and last for you goodnight , iloveyoumore  . thanks my dear . muahh ! pipi kini sikit muahhh ! kanan sikit . muahhh ! >..<


Sayang , nak mcm niy ariz . aku ringan je kau boleh angkat aku lah . jgn risau oke dear . muahh ! imissyou kudut ! :*

terima kasih ikhlas daripada yaya monsta .