♡ jangan cemas , jangan gentar , teh secawan ♡

Selamat pagi ehh salah lah dah malam oke mak-mak semua . haha okeoke kenape entry yaya mcm uh ? okeoke jum kite bergerak lebih lanjut lagi lah oke ? haha mari sini ohh cik adik , kaka sekalian . ouhh gadis ayu , haha bukan ape lah esok kan semua budak-budak pmr nak ambik result bukan SPM oke . spm lame lagi lah tapi bahang2 dah nak sampai niy . panas mak nyah  , hahha . okeoke balik pada cerita kite oke ? haha 


Kepada semua pelajar-pelajar pmr 2011 sesungguhnya ambik result uh senang je lha , haha jgn cemas , jgn gelisah dan jgn segan ehhh tib-tibe . haha same lah mcm yaya 2 tahun yg lepas . mmg x nak cuak ulkkan ambik result tapi alhamdulillah semuanya oke ? dan ibu ayah saya alhamdulillah bersyukur dengan pencapaian aku mase tu . aku pun x sangka yg result oke boleh mcm uh dan aku hope jugak lah aku dapat yg baik tuk spm nanti doa-doakan lah aku oke ? nanti aku bagi korang gule2 getah je lah . haha 

Adet-adet pmr semua , kaka yaya doakan semua dapat keputusan yg terbaik oke ? warhh kaka gitu sebenarnya aku nak jadi kaka . aku masih adet-adet lagi oke ? baru fom 2 niy sayang . awwww comel kan aku kecik je , haha terover ulk . sorry lah semua . jgn meluat oke muntah x pew lah . haha kepada yg dapat keputusan yg baik jgn lupe nak salam cikgu , cakap terima kasih kasih kepada semua pihak yg banyak bantu korang sebelum niy . jgn lupe tu semua oke ? keputusan ni pun atas usaha korang semua kan ? so goodluck tuk semua adet-adet kecik aku oke ? aku pun doakan korang semua . success ! HAHA 

Lepas niy ambik kos yg betul-betul korang minat jgn sampai tersungkur di sawah padi . ehh --' lain lah ulak . haha tapi pun boleh lah . tersungkur kat tengah-tengah sawah padi pun sakit ohhh . korang pilih lah bidang yg korang minat oke ? x pun mnx pendapat cikgu or sape-sape lah . nanti spm senang x yah pening terus dapat straight A  . kalau korang dapat straight A okeoke kaka belanja mkn gule gule getah je la mklum lah orang belum bekerja . haha goodluck tuk semua oke :)



terima kasih ikhlas daripada yaya monsta .