♥ move slow and writting ♥

Selamat maghrib semua :) malam ni aku baru nak update blog aku yg dah berhabuk ni . haha asyik busy je kan nak update pun x boleh lah . haha so sekarang aku nak start story . okeoke hari ni aku meluangkan mase bersame membe ku . warh ! ayat nak skema je kan ? haha hari ni satu  aku lepak dengan membe kesayangan aku sbb asyik nak keluar je mesti x jadi . haha hari ni baru berhasil experimentnya . haha tadi tengok movie cerita " suatu malam kubur berasap " cerita dia banyak kelakar lah . rugi sape yg x tengok lagi . haha padan muke ! haha >..<

Hmmmm >.< dah berape hari ni aku asyik nmpk dia update status dia kat fb je lah . waduh ! rase mcm ape je lah . haha asyik muke kau je tahu lah senang kau dah bahagia , dulu penyer lah aku tunggu kau , tapi x dew pun yg ku tunggu semuanya habuk . tapi kena setiap kali dia muncul aku asyik nak tgok je . haha aku mengucap name ariz je . haha :D cerita lame lah mak tapi entah lah . aku malas nak fikir lah . mmg lah dulu aku sayang gile dengan kau . kau pun dah happy  . aku pun dah happy . so aku x payah nak fikir kau kan ? so aku nak diam je lah . haha aku takut kadang mati lah nak . haha 

Aku selalu lah jugak tgok facebook kau sebab muke kau asyik update status jadi aku terbukak . haha sorry lah . kahkah aku mmg suke stalker fb orang . haha tapi cerita cinta kau dengan aku dah berakhir :') aku selalu doakan kebahagian kau oke ? jangan risau lah kau tetap jadi kawan aku . haha HARI NI AKU PENAT SANGAT sbb banyak gelagat aku tengok mase kat town tadi . haha sebab aku pun dah lame x keluar . burung baru keluar sangkar lah . haha biase lah anak mak . hahah :p sekian terima kasih 

terima kasih ikhlas daripada yaya monsta .