♡ My Life ♡

heyy semua  :  niy kisah aku ? HAHA sebenarnya niy lah program aku time aku free dan x buat ape2 . niy je lah buat mase niy job aku . HAHA aku dah lame xmenari jadi dah habis spm niy . ape lagi aku pun juin lah semuanya aktiviti ape yg ade . HAHA baru best . aku dah menari sejak umur 9 tahun lagi . mcm2 tarian aku dah belajar . daripada semenanjung sampai sabah sarawak punyer tarian . HAHA kelebihan aku sbb ibu dgn ayah support ape yg aku nak masuk lah . tu yg paling best dalam hidup aku . ibu dgn ayah selalu sokong aku . daripada aku melepak entah entah pape tu kan baik aku buat lah bende yg aku mnt . HAHA cume satu lagi aku xdapat2 lagi . ade lah . HAHA secret lah . HAHA


ni picture time sebelum pegi lah . HAHA hari sabtu hari tu baru ade show . first time untuk tahun niy aku menari balik dan ikot semua kelas lah . perancangan nak jadi model tapi x kesampaian lah . jadi model suke suke je lah . muke pun mcm kelongkang nak jadi model . wakahkah ! :P sabar je lah nak . tapi ade aku kesah ke ? kau suke aku ke ? x ke ? suke aku lah . puihh ! cettt :* HAHA kepada sume hater aku , sayang korang . kling kling . HAHA lawak lah . 

Dalam dunia niy x payah lah semua nak bajet bagus kan ? lebih baik kite cool je lah . mcm aku ! HAHA aku kan sentiase relax dan cool . korang ade ?  xdew kan ? kau malas nak dengar aku mmbebel , okeoke balik rumah masak pisang goreng . haha suke saya . awwwww , sebenarnya banyak picture lagi . mari aku tunjukkan orang-orang dibelakang tabir . haha 


terima kasih ikhlas daripada yaya monsta .