♡ MR . A ♡

Selamat pagi semua heyy penat lah semalam tidur terjage-jage . haha ape pu tak boleh . warhh ! kenape tajuk pagi ni mcm pelik je kan ? haha x pelik punlah sebenarnya . lalalala . okeoke back to lesson oke my dear . haha pagi ni aku nak story pasal someone ygdah buat aku mcm patung bile dgn dia sbb dia niy terlalu kecoh dan banyak sgt membebel mcm mak kiah . haha aku pun x tahu lah . bile dgn dia aku jadi kaku . awwww~ haha so senyap lah . hahah aku suke sgt dgn perangai dia, sbb perangai dia yg ting ting mcm tin kosong selalu buat aku happy even tgh sedih pun . haha

Norzahariz Norzamri ni lah name mamat yg poyo uh . haha dulu aku ingt mmg lah aku xnak ade pape serius relationship , sbb dah banyak kali terkecundang . ahahaha cet ! x boleh blah kan ? hahaha tapi budak kudut niy entah mcm mane la kan , boleh ulak buke hatia aku . hahah aku pun x tahu lah . mule2 aku fikir lah jugak malas nak serius , tapi dia selalu temankan aku even busy mane pun kan mesti ade mcg or dia call . hahaha ni sekarang pun dia tgh busy amat dgn kerja tapi oke je lagi pun aku paham dia lah . haha aku pun malas nak kacau life dia asalkan dia dapat bangga kan family dia aku x nak kacau lah . uhuhu 

Dia suke sgt panggil aku pendek , mmg lah aku akui aku pendek , dia ingt dia tinggi sgt lah uh . padahal mmg tinggi pun lah . haha dia mengalahkan pintu bilik rumah yg ade kat rumah aku niy . haha tinggi sgt lah . hahah ape lah kau ariz , tapi aku tetap sayang kau lah <3 awwww . mcm mane tu , mcm tu lah . lalalala :) even mcm mane pun aku nak kau selalu ade dgn aku , insyallah kalau ade jodoh x kemane lah kan kudut ? hahah bak kate mu lah ariz " kite hanye mampu merancang , tuhan yg tentu kan " warhh ! xnak kalah . haha even ape pun aku terima kau seadanya kau lah kudut :') yeayyyy ! iloveyou macha.




terima kasih ikhlas daripada yaya monsta .